kolmapäev, 21. jaanuar 2015

Faire des courses

Salut !

Käisin täna supermarketis nimega Auchan, mis on tuntud oma suure valiku ja soodsate hindade poolest. Tegu on Prantsusmaa päritolu hiigelketiga, mis toimetab eelkõige Lääne-Euroopas, kuid ulatub sellest ka kaugemale. Igatahes mõtlesin, et jagan teile sellest, millised on hinnad poes ja kui odav või kallis on siin söödud saada. Mind vähemalt huvitavad alati sellised asjad teiste riikide juures.

Kahjuks ei teinud ma poest ise palju pilte. Sõnadega ei saa edasi anda seda suurust, valikut ja massi kõikide nende riiulite vahel. Ausalt öeldes väsisin ma üsna ruttu ära ning olen kindel, et järgmised ostud teen hoopis väiksemates poodides. Supermarket on ehitatud lausa kolmele korrusele! Kuna mul on siinsest saiast, magusast ja pastast juba kõriauguni, siis ei ole minu toidukorvis miskit väga põnevat, vaid peamiselt värsked ained, millest ise midagi valmistada. Palju puu- ja juurvilju. Ja ma juba väga igatsen kartulit, nii et ka see ei jäänud mu nimekirjast puudu. Samas ei suutnud ma šokolaadiekleeridele vastu panna, sest need on siin lihtsalt nii-nii rammusalt šokolaadised.


Mida võib ehk odavamaks pidada on ilusad suured kulsed õunad, mille kilohind oli vaid 1. Ma kahtlustan, et ka banaanikilo on soodsam, alla 1 euro, sest sain kaks kobarat suuri banaane vaid 1,50eest. Palju puuvilju on kohapeal kasvatatud, alates viinamarjadest ja lõpetades pirnidega, mis muudavad nende hinna kindlasti soodsamaks kui see oleks Eestis. Ka sai on üllatavalt odav - 0,47€ päts. Ning 70% tume šokolaad maksis vaid 0,51€! Loomulikult ei saa mainimata jätta veini. Bordeaux on Prantsusmaa kuulsaim veinipiirkond, mis tähendab, et veini saab kätte juba sentide eest, kuid nagu kohalikud ise ütlevad, siis see ei kõlba juuagi. 3-4€ eest saab aga juba kena keskmise veini, mis pole küll uhke, aga täitsa viisaka maitsega. Vähemalt keskmise noore jaoks. Ostsin ise ka ühe pudeli, lihtsalt maitsmiseks, aga ega mul ausalt öeldes polnud õrna aimugi, kas sai valitud hea või halb vein, see valik võtab seal lihtsalt silme eest kirjuks. 


Kuid ega kõik sugugi odavam pole. Näiteks liha tundub mulle siin kallim olevat. Samuti ka munad, mille mina sain isegi väga soodsalt, 12 tükki 2,20€ eest. Tavaliselt tuleb pea sama hind käia välja juba kuue muna eest. Aa, ja kartul oli ka kindlasti kallim: 1,30€/kg. Lisaks on igasugune valmistoit veidi kallim kui Eestis. Kuid üldiselt pole viga. Kogu selle kraami sain soetatud 33,75€ eest, mis tundub vähemalt mulle üsna soodne. 





Aga et me poeskäik liiga normaalne ja rahulik ei oleks, siis lähenes meile poole ostlemise pealt üks pikka kasvu, tumedate lokkis juustega ning habemega noormees. Me olime Ariannaga talle kätepesuseepi välja valimas ning ilmselt see kutt kuulis meid inglise keeles rääkimas kui lähenes mulle ning alustas kohe inglise keeles juttu. Vestlus nägi välja midagi sellist: 
  • Tema: "Tere, ma olen ... Kuidas sinu nimi on?" *ulatab samal ajal teretamiseks käe*
  • Mina: "Tere, mu nimi on Kertu." *väga kohkunud olekuga, ei mõista, mis toimub*
  • Tema: "Kas sa tahaksid minuga täna välja tulla? Näiteks klubisse tantsima." 
  • Mina: "Ei-ei, vabandust, aga ma pole huvitatud" *endiselt kohkunud olekuga*
  • Tema: "Sa oled siin muidu Erasmusega? Kust sa pärit oled?" *üritab vestlust edasi arendada*
  • Mina: "Jah. Eestist." *üritan vestlust lõpetada*
  • Tema: "Aga siis selle välja minekuga... äkki ikka lähme?" *loodab, et teine kord läheb õnneks*
  • Mina: "Ei, tõesti ma pole huvitatud!" *ärritun kergelt ja hakkan ära kõndima*
  • Tema: "Kas asi on minus? Kas mul on midagi viga?" *kohkunud olekuga*
  • Mina: "Ei, lihtsalt ma üldse huvitatud. Mitte ühegi mehega välja minemisest." *kõnnin veelgi vaikselt edasi*
  • Tema: "Aaa, sa oled hoopis naistest siis huvitatud?" *arvab, et mõistab, milles asi*
  • Mina: "Ah... ei... lihtsalt ei." *ei oska enam selle peale midagi öelda ja kõnnin kiirelt minema*
Jah, loomulikult oleksin võinud öelda, et mul on poiss-sõber, kuid nagu ma kuulnud olen, siis see pole siin kuigi suur argument ning ilmselt mind ei päästaks. Nüüd tagasi mõeldes tundub, et enda lesbiks sildistamine võibki olla ainuke toimiv põhjendus ning vahend sellistest meestest kiiresti vabanemiseks. Igatahes oli see veider ja väga kohatu kogemus. Ma ei kujuta ettegi, et Eestis tuleks keegi toidupoes külge lööma. Või on teiega juhtunud? No eks kunagi on ka esimene kord. Loodetavasti ka viimane.

Selle veidra seigaga tänase postituse ka lõpetan. Olge muhedad,

Kertu

2 kommentaari:

  1. Oh, nii põnev on su seiklusi jälgida! Selle poe intsidendiga tuli meelde, kuidas minu vahetusaasta esimesel päeval, kui mina ja mu toakaaslane poes arutasime, millist fööni ja sirgendajat osta, tuli minu juurde üks mees, katsus mu juukseid ja kasutas pick-up line'ina; "Girl, your hair is so fine, you don't need to do anything with it," ja siis ta tutvustas mulle oma 10-aastast tütart ja kutsus mind välja.
    Igatahes, edu sulle seal ja kirjuta ikka edasi :)

    VastaKustuta